Pontiac G6 Forum banner
Status
Not open for further replies.
81 - 100 of 127 Posts
Let op: als iemand een specifiek bedradingsschema nodig heeft, stuur me dan een bericht. Ik heb alle schema's beschikbaar omdat ik het GM-werkplaatshandboek heb. Als je er maar één nodig hebt, kan ik het gratis e-mailen. Als je er meerdere nodig hebt, is er een kleine vergoeding voor mijn tijd. Ik heb ook elke reparatiehandleiding die je nodig zou kunnen hebben, ook voor alle jaren. Ik kan zelfs je VIN-NUMMER invoeren om specifiek te zijn.
Motordiagram voor 2008 pontiac g6 ecoboost, 4 cilinder, 2.4, op zoek naar locaties en bedrading voor nokkenas, krukassensoren...bedankt

Let op: als iemand een specifiek bedradingsschema nodig heeft, stuur me dan een bericht. Ik heb alle schema's beschikbaar omdat ik het GM-werkplaatshandboek heb. Als je er maar één nodig hebt, kan ik het gratis e-mailen. Als je er meerdere nodig hebt, is er een kleine vergoeding voor mijn tijd. Ik heb ook elke reparatiehandleiding die je nodig zou kunnen hebben, ook voor alle jaren. Ik kan zelfs je VIN-nummer invoeren om specifiek te zijn.
wil graag de kleuren weten voor de 4-pins pigtail op de brandstofpomp, de vierkante... Ik heb de brandstofpomp vervangen en moest een nieuwe draadset voor de nieuwe brandstofpomp splitsen. Nu heeft deze andere nieuwere er weer de originele op zitten, dus ik moet weten welke draad naar welke pin gaat, van een 4-pins box naar 4-pins rechtstreeks en nu terug naar de 4-pins box. De eerste foto is de originele aansluiting, de screenshot van rock auto is degene die er nu op zit... zelfs als ik een link voor een onderdeelbestelling kan krijgen, zou dat geweldig zijn
Image
Image

Is er een manier om dat onderdeel te bestellen? Ik kan dat specifieke onderdeel op geen enkele website vinden.
Het onderdeelnummer staat op de pagina. Ik heb ernaar gezocht en dit gevonden - 12160482 Aptiv (voorheen Delphi) | Mouser (zie de tweede afbeelding voor de vierkante pinnen). Er kunnen ook andere plaatsen zijn, waaronder een autosloperij, van een andere G6 of auto in de epsilon-lijn.

Het onderdeelnummer staat op de pagina. Ik heb ernaar gezocht en dit gevonden - 12160482 Aptiv (voorheen Delphi) | Mouser (zie de tweede afbeelding voor de vierkante pinnen). Er kunnen ook andere plaatsen zijn, waaronder een autosloperij, van een andere G6 of auto in de epsilon-lijn.
Ik heb er al een gevonden, wilde alleen het bedradingswerk niet doen, maar ik heb het, dank u

Let op: als iemand een specifiek bedradingsschema nodig heeft, stuur me dan een bericht. Ik heb alle schema's beschikbaar omdat ik het GM-werkplaatshandboek heb. Als je er maar één nodig hebt, kan ik het gratis e-mailen. Als je er meerdere nodig hebt, is er een kleine vergoeding voor mijn tijd. Ik heb ook elke reparatiehandleiding die je nodig zou kunnen hebben, ook voor alle jaren. Ik kan zelfs je VIN-NUMMER invoeren om specifiek te zijn.
Hé man, ik wil graag alle bedradingsschema's voor mijn 06 G6 met het zonnedak en de stoelverwarming. Ik ben voornamelijk op zoek naar alle aarding, maar het zal in de toekomst helpen om ze allemaal te hebben.

Let op, als iemand een specifiek bedradingsschema nodig heeft, stuur me dan een bericht. Ik heb alle schema's beschikbaar omdat ik het GM-werkplaatshandboek heb. Als je er maar één nodig hebt, kan ik het gratis e-mailen. Als je er meerdere nodig hebt, is er een kleine vergoeding voor mijn tijd. Ik heb ook elke reparatiehandleiding die je nodig zou kunnen hebben, ook voor alle jaren. Ik kan zelfs je VIN-NUMMER invoeren om specifiek te zijn
2008 Pontiac G6 gxp aftermarket radio bedradingsschema

2007 pontiac gs gt 3.9l alsjeblieft. Ik heb met name het bedradingsschema nodig. Misschien moet ik de hele motor opnieuw bedraden. Bedankt! Skiles.jessie@gmail.com

Hallo Knightal. Mijn zoon heeft een '07 G6-probleem met de hoofdschakelaar, alleen zijn bestuurdersraam. Geen klik, dus ik gok dat de contacten vuil zijn. Ik wil de bedrading troubleshooten om andere dingen uit te sluiten. Zou je me daar een schema voor kunnen sturen? Veel dank, bedankt. Mijn e-mail is barrylmaker@gmail.com en nogmaals bedankt.

Heeft u iets over de brandstoftankdruksensor dat de bedrading en kleuren laat zien die ik moet controleren om er zeker van te zijn dat ik stroom heb op een 2007 g6 3.5?

Hoe elektrische schema's te vinden met behulp van project Charm.

Optie 1: Ga naar de site en selecteer de fabrikant, het jaar en het model / de motorinhoud. Selecteer 'reparatie en diagnose'. Scroll naar beneden naar schema's, klik om uit te vouwen en selecteer 'elektrische schema's'. Navigeer om te vinden wat u nodig heeft.

Optie 2: is om het gebied te vinden waar u problemen mee heeft. Laten we zeggen dat het de brandstofpomp is. Navigeer naar aandrijflijnbeheer, brandstoftoevoer en luchtinlaat, brandstofpomp en opnieuw heeft u een schema-sectie met connectoraanzichten en bedradingsschema's etc.

Gratis Car Service Manuals van Operation CHARM - Zonder voorwaarden!

Ik hoop dat dit helpt.

81 - 100 of 127 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.