Forum Pontiac G6
Szukaj społeczności
Modyfikacje osiągów układu napędowego
Czy uszkodzony zatrzask blokujący w ECM może spowodować, że mój samochód losowo przejdzie w tryb awaryjny?
TagsNone
Przejdź do najnowszego
Przestań obserwować
1 - 1 z 1 postów
Newbeg2013
·
Zarejestrowany
2010 Pontiac G6 2.4L
Dołączył 23 września 2018 · 3 posty
Rozpoczęcie dyskusji · #1 · 2 dni temu
Zatem ludzie, którzy byli właścicielami tego samochodu przede mną, potrącili jelenia, a ich firma ubezpieczeniowa w zasadzie zezłomowała samochód. Kiedy kupiłem go od komisu samochodowego w pobliżu mojego miasta, był uważany za tytuł z odzysku. Problem nie występuje w okresie zimowym, więc kiedy mówię o problemach, to zawsze w cieplejsze dni, nigdy w zimie. Problem, który mam, z jakiegoś powodu nie występuje w okresie zimowym i występuje losowo. Więc kiedy mówię o tym problemie, to zawsze w cieplejsze dni, nigdy w zimie. Przez pierwsze kilka lat w ogóle nie przechodził w tryb awaryjny. Facet z komisu powiedział mi, że kiedy przejdzie w tryb awaryjny, mam zajrzeć pod maskę i po prostu docisnąć złącza do ECM. Szybko się znudziło. Po tym, jak pewnego dnia byłem tak zirytowany, ponieważ zdarzało się to tak często (nawet na autostradzie), przyjrzałem się temu i zauważyłem, że wokół jednego ze złączy w ECM znajdował się niebieski klej silikonowy i nie było na nim żadnego mechanizmu blokującego. Usunąłem ten klej i przez ponad rok w ogóle nie przechodził w tryb awaryjny. Ale przez ostatnie 2 lata, gdy tylko zima minęła, znowu losowo się to dzieje. Czasami przechodzi w tryb awaryjny kilka razy tylko od znaku stopu do następnego. Kupiłem czytnik kodów i zmieniłem kilka rzeczy, w tym głupi czujnik położenia przepustnicy, który prawdopodobnie był w porządku, ale mój były chłopak otworzył pudełko, więc nie miałem innego wyjścia, jak go użyć (nie było polityki zwrotów dla otwartych pudełek). Czy to możliwe, że tylko uszkodzony mechanizm blokujący na tym złączu ecm powoduje, że losowo przechodzi w tryb awaryjny?
Szukaj społeczności
Modyfikacje osiągów układu napędowego
Czy uszkodzony zatrzask blokujący w ECM może spowodować, że mój samochód losowo przejdzie w tryb awaryjny?
TagsNone
Przejdź do najnowszego
Przestań obserwować
1 - 1 z 1 postów
Newbeg2013
·
Zarejestrowany
2010 Pontiac G6 2.4L
Dołączył 23 września 2018 · 3 posty
Rozpoczęcie dyskusji · #1 · 2 dni temu
Zatem ludzie, którzy byli właścicielami tego samochodu przede mną, potrącili jelenia, a ich firma ubezpieczeniowa w zasadzie zezłomowała samochód. Kiedy kupiłem go od komisu samochodowego w pobliżu mojego miasta, był uważany za tytuł z odzysku. Problem nie występuje w okresie zimowym, więc kiedy mówię o problemach, to zawsze w cieplejsze dni, nigdy w zimie. Problem, który mam, z jakiegoś powodu nie występuje w okresie zimowym i występuje losowo. Więc kiedy mówię o tym problemie, to zawsze w cieplejsze dni, nigdy w zimie. Przez pierwsze kilka lat w ogóle nie przechodził w tryb awaryjny. Facet z komisu powiedział mi, że kiedy przejdzie w tryb awaryjny, mam zajrzeć pod maskę i po prostu docisnąć złącza do ECM. Szybko się znudziło. Po tym, jak pewnego dnia byłem tak zirytowany, ponieważ zdarzało się to tak często (nawet na autostradzie), przyjrzałem się temu i zauważyłem, że wokół jednego ze złączy w ECM znajdował się niebieski klej silikonowy i nie było na nim żadnego mechanizmu blokującego. Usunąłem ten klej i przez ponad rok w ogóle nie przechodził w tryb awaryjny. Ale przez ostatnie 2 lata, gdy tylko zima minęła, znowu losowo się to dzieje. Czasami przechodzi w tryb awaryjny kilka razy tylko od znaku stopu do następnego. Kupiłem czytnik kodów i zmieniłem kilka rzeczy, w tym głupi czujnik położenia przepustnicy, który prawdopodobnie był w porządku, ale mój były chłopak otworzył pudełko, więc nie miałem innego wyjścia, jak go użyć (nie było polityki zwrotów dla otwartych pudełek). Czy to możliwe, że tylko uszkodzony mechanizm blokujący na tym złączu ecm powoduje, że losowo przechodzi w tryb awaryjny?